det redan bortglömda helglivet:





innan det hinner bli helg igen menar jag. :]
i stort sett de enda fotofynden jag har, emelies kamera blev liksom
min allra käraste vän så fort hon kom innanför dörrarna, och min egna
övergavs i nån bokhylla, som vanligt är andras leksaker roligare än ens egna.
i fredags åt vi tacos och lyssnade på gitarr och sång. dog. på riktigt.
önskar att talang kunde köpas i lösvikt. verkligen. katte. :*

i lördags svängde vi ihop en tårta och inhandlade katthattar + sjungade tårtspade.
det blev rena biljetten rätt in i en trevlig kväll i nordansjö, där
jag trillade runt och viftade med armarna bäst jag kunde, som vanligt.
tack och puss till linnea och linnea för en mycket värd kväll. :>




jag glömde skicka över samhällsarbetet.
hahahha.
det är kört.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0