döden i väntan på pastavatten, och heja marcy playground ?



TALLRIKSMODELLEN!?!?!??! ge mig.
jag har inte upplevt sånhär akut desperat tokhunger på flera år,
haha dör inom en kvart.
jag fann något misstänkt
likt en del av ett litet hjärta i skolans kallops idag (när det tyvärr redan varit
i munnen och vänt). för första gången i mitt
liv är jag direkt äcklad av tanken att nånsin gå ner i matsalen igen, UäääÄWWww! :o

igår körde jag utan lysen halva vägen från falun (bra.), fick hem min nya andra halva
(mr.greenheart i den glänsande rustningen som ska rädda världen från miljöförstöring,
way to go sony ericsson. :D) och slarvade bort nycklar och pussades tillsammans med
finelinpeter. en väldigt givande dag. :]

vi är vid liv i slutet av en vecka till, gratulerar! => imorgon börjar
vi tolv och jag är den första att hurra, har med andra ord
en hel massa timmar till att översätta ett recept på franska som jag inte
förstår, imorgon ska nämligen det efterlängtade fredagsfranskafikat äntligen invigas,
MUMSI!1

måste. äta. allt.
måste. pilla. på. alla. nya. funktioner.
måste. vara. oförskämt. nöjd. med. allt. som. finns.
fniss, MAKARONER OCH ÖVERBRÄNDA KÖTTBULLAR, KETCHUP OCH MJÖLK NUUU AAAAH.
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0