step by step, heart to heart?




med en mamma som har anlänt till thailand i princip...nu (?), så är det här det
absolut sista man vill mötas av när man besöker aftonbladet.se för lite
hederligt skvaller och några skandaler (typ på tiger woods-nivå).

det hann gå både en och två och tre ilningar längs hela ryggen innan jag förstod
att det gällde chile, inte thailand. men vafan. thailand = tsunamiland. :<
det är klart att man förvandlas till 5 år på insidan på en millisekund.

haha, jag behöver nerv-rehab. idag befann jag mig på centralen. själv.
och mitt hjärta som brukar slå onormalt fort i vanliga fall......................

men, jag tog mig hem, från världens finaste helg med världens finaste pojk
(och världens finaste vänner, ½ dygn iallafall) i världens mysigaste
bunker i våran kaotiska, sönderstressade storstad. och jag älskade fan allt. :]

det är knäpptyst här. PANIKE. :D måste ringa och höra
vad det blev av dom som blev kvar här hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0