Are we just sinking in an ocean of faces?



13/10-09
.

"man märker när hela ljuva livet spinner som en kattunge, för
man bloggar inte ett skvatt men smsar och skrattar desto mer.... =)"


jag visste vad jag talade om.
och det beteendet håller i sig, tack och lov.





jag har traskat i skavande skor utan vantar på brunnsjöns is
med vårsol i ögonen, finmusik,  ett leende på läpparna. mot alla jag mötte,
och inte heller känner. i två timmar. :>
snacka om soul vacation. jag har byggt legotorn med anna i
pålsbenning. också soul vacation. jag har väntat och skrattat
åt jago på löpbandet (papegojan i alladin that is, kunglig!) med katte och "kakan".
soul vacation. jag har kramats med peter och vispat varm chokladsås
mitt i natten, utan att skänka en enda tanke till den uppförstorade,
pengaslukande, dödsdömda dagen alla hjärtans dag. (tänka med hjärtat
borde vi väl kunna göra alla andra dagar på året också?)
jag har
skrattat åt sms, riktigt högt, helt ensam. himla märklig känsla. frigörande. (?!)
jag har besökt gamla mellanstadieskolan och äntligen fått krama britta.
jag tror hon formade oss alla till alldeles vettiga människor, med bara händerna, dom där åren.
sådana människor ska ha en kram. jag har gjort sånt jag mår bra av.
och det låter väl alldeles utmärkt i fler öron än mina?
SOUL VACATION.

soul vacation. att liksom skicka iväg själen på semster ett tag.



jag tycker inte att melissa horn är i klass med gud, guld och gröna ängar.
jag känner mig isolerad från resten av samhället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0