<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


det är mitt i natten, att det perfekta (och något sena) sättet för att sammanfatta
året tvåtusennio är att berätta om den gången i september när
felix, något alkoholkpåverkad, tittar i vasaskolans skolkatalog,
tittar upp på oss runtom med förtvivlad blick, ruskar lite på huvudet och frågar:
"varför, måste alla ha massa bajs i ansiktet?"


peter sover, fönstret är öppet, teven skriker ut oväsen och
om typ tre timmar ska jag upp och pussas vid tåget, it's monday im in love! :>


Kommentarer
Postat av: nattpolarn!

ahahhahhah vi går och lägger oss... SNART

2010-01-18 @ 02:10:55
Postat av: numero dois? wait....

hahaha imorgon skulle jag inte vilja vara i isabelles ankskor....satan i gatan vad jag kommer vara antingen tokglad eller asgrinig! :>:>:>:>:>:> hoppas på tokglad, då kan vi skratta på franskan.

2010-01-18 @ 02:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0