so take a step back and see the little people, they may be young but they're the ones that make the big people big.


för att mjukstarta comeback i den fantastiska bloggvärlden:

eleverna kommer få kall skolstart i hedemora*
en sån "vinnande" tradition ändrar vi väl inte på??!? :o

förbereder mig mentalt och på alla andra vis för att återgå till den bittra och kalla (med allt
eftertryck på just ordet "kalla" eheheh.)
verkligheten imorn, vi kommer snabbt
trilla tillbaka i gamla hjulspår och rutiner av franska-brytihopavskratt, pastasallad och biff i all
världens former, vocabuläääärychäCKK, knäckemackor som sakta ska bearbetas under
lunchraster med kortspelande te2killar, matteB-psykbryt med lisa h och stickan b, stenkula-skäll
pga fötter på borden, läckande gympadojor som giver iskallt/läskigt/jobbigt asblöta fötter
hela dagen, mjukisbyxemorgonar, smink och hårplattningsvägran, "försovningar", riktiga
försovningar ;>;>;;>>, nicka förstående och säga "jahaaaaaaa" på totalt obegripliga nk-
genomgångar, kramar, stim, skvaller, spring i korridorer, hejningar till samma personer minst
28 gånger/dag och för att inte glömma............................känslan av frihet när man
slutar och får halka hemåt i friskluften med vetskapen att det bara går
mot vår och inget annat! :)


lite bitterljuvt sådära som jag känner inför det mesta, skolmaten står helt klart i spetsen
för den positiva inställningen till skolan just nu, men aj vad jag kommer tänka
annorlunda imorgon klockan:för tidigt för att leva, när det är snorkallt, asdrygt, cpmörkt
och allmännt sådär överjävligt och ovärt att leva. måste...tänka...sommar....lisas.....stuga...
mmmmm.....för dit ska jag, hoppas på sol samt att nån mer än jag ska dit, haha... =)


för alla dom som endast tittar på bilderna: (=för alla)

jag och lisa lirar bullerbynduett dagen efter orkanen svepte över
das åväg 7, även kallat nyårsskiftet 09/10.
tills vidare:
BONGIIOORNO. (som brad pitt skulle sagt det.)



Kommentarer
Postat av: Lisa

jag ska försöka tänka allt det dära hela terminen!! och vi ska börja lira bullerbyn tills vi dör! :D

2010-01-11 @ 14:27:12
Postat av: hanzel and gretchen!

haha, hoppas det ger lite hopp i mörkret iallafall. =) psykbryt på matteB fick vi ju uppleva redan första dagen tillexempel......"FÖRLÅT NU SLUTAR JAAAAG." och hahah, jag sitter och fnissar i min ensamhet, lirar man verkligen piano? lirar liksom aaaahaa :D

2010-01-11 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0