forever delayed?

rätt och slätt, en bra tisdag, ur många vinklar.
skrattvinkeln. ja, en bra dag. =)



sen slutade bokstäverna trilla ut i rätt ordning,
jag är lostast i pannkakan i hela sverige, och idag solade
och simmade jag och katte, det var storslaget.
sen köpte jag
inget i cafeterian fast jag hade en såndär exakt mängd irriterande
mynt som bara inbjuder till att göras slut på NU NU NU. men ickerå.
det var alltså ännu mer storslaget. :D

nu måste jag göra nått, typ träna in en fjärdedels miljon med
franskaverb, jag ska chocka roffe och chocka mig själv. sätta upp
mål och fixa det, även fixa luckorna som alltid lämnas på proven ska tätas.
borde ha det som projektarbete nästan, får man det!?!?!? project mvgiallt.

borde tänka.
I TRIED TO MAKE SOME SENSE OF IT BUT SENSE I COULD NOT MAKE.
(så djup är jag idag. orkar inte tänka.)

mina nya skor är hos kattis, hon fick ju gå hem dom åt mig
och jag i hennes, då jag dog skavsårsdöden igår. :< måste gå in dom,
eller acceptera att jag inte kan ha dom. enda acceptabla är....gå in dom. :D
eller, enda acceptabla är väl kanske att hämta hem dom.
they will think i don't love them. :<

lisa!?!?!?!??!?!


- alla tror han har suttit i fängelse. :o
- jag såg han på åhléns. han kanske har varit där.

- ....så jag fick vänta en timme och SEXTIO minuter,
istället för en och en halv. skandal.

-...och jag bara satt där helt tyst och skrev frågetecken på varje fråga,
som varje gång.



den sjunger, lovar. KLICKIT!

mamma gjorde stuvade makaroner ikväll, på eget initiativ,
som ett tecken
på att ödet och sånt inte är påhitt av damer med spåkulor,
för det var exakt det jag satt och talade om och rekommenderade
som kvällsmat en dag som idag. nej förresten så finns inte
ödet och sånt, för
det lät ju enbart konstigt. finns inget öde, finns bara... mat. :D
(emte återvänd till vikmanshytteland och kommentera något
här i bloggve som innehåller "mat" och "<3" och valfria
andra bokstäver då!)


it's times like these, vet du. sommarface,
frihet, vattenbrist och långvandringar. augusti i himlen? =>






Kommentarer
Postat av: Lisa

jaaa, i helgen juu:D

2010-01-21 @ 20:52:50
Postat av: hbhbhbhb

it's the end of the world as we know it!



ILOVEIT

2010-01-22 @ 17:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0