our lady peace!


WONDERWALLS ARE ALREADY STARTING TO FADE.









förresten, nyss kom jag på att det
är lite mysigt när folk kallar mig 'hannis'.
då känner jag mig som världens
sötaste lilla golden retriever eller så, haha.

jag ska duscha, nalla kalla pannkakor, lära mig franska,
(eventuellt slå fast alla korten i wonderwallen med hammare och
spik i ren tokfrustration över att de ligger spridda över sängen
så fort man vänder ryggen till, men det  får nog vänta.
)
bestämma vad jag ska göra med resten av
det levande livet och utse mitt :>
livs <:
levande :>
nästa, och tredje <:
exemplar :>
av :>
mobiltelefonus. <:
sony ericsson känns given, sen är jag bambi på isen.
vad behöver man? vad är värt och vad är det ens
rimligt att kalaset kostar!?!??!
konsumentrådgivning tack, and i need to go PRONTO.

allt jag skriver slutar i  junocitat.
jag är skadad på djupet.
JUNO
STACK ETT HÅL I EL KEVLARSJÄL.

/












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0