THE SECOND WE ARRIVE TO VIKBYN ALL WE WANNA DO IS MYSA, MYSA, MYS
































and yes, we do! :]



---------------------------------------------------
and yes we did!
total demolering av en redan skapligt sliten kropp (var god undersök mina fötter, doktorn kan komma?)
genom kraschlandning i ashård soffkant, skrattgrät i en kvart. :D vi fick
äntligen se den omtalade dvdn som issa fick av stevie

(kärlek i sin renaste form + headbangande issa i menyn,
lika roligt femtonde gången som första. awawa
!)
bakteriebyten i form av glass direkt ur lådan,
"primitiva behov", barndomsminnen från garpenbergs svar på hyg, typ,
underhållning av högsta klass. filip och fredriks
äldsta mästerverk ursäkta röran (vi bygger om)
som dom förtjänar en plats i himlen för,
vem fan uppfann att svenskar allltid, alltid
ska se sig själva som 'kränkta'?

ordet borde avskattas!!!!! det har varit trängsel
i sofforna, en gräddig hemresa, en i skrivande
stund väldans efterlängtad pojk nånstans efter vägarna =>

och en hanna som liksom mest lägger energi
på att hålla ögonen i öppet/vaket läge.

vilket jag också gjorde större delen av kvällen,
ingen pojke i randig pyjamas fick jag se heller, fast jag
'hade tänkt se den! ...en gång.'
<<:



Vi skålar för en midsommar till
Som om tiden stått still

?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0