ugglestan!


Jag har köpt nya skor jag.
dom är i den ljuva storleken 38½, och med andra ord för små.
jag har dinosauriefötter och tändstickaben, och jag ville inte ha clownskor
för en gångs skull, inte fanns det en ynka halv storlek till som egentligen behövdes.
im dealing with denial and im dealing with nageltrång här.
"jag kan ha dom. jag kan ha dom. fan vad ont det gör..... nej, för jag
kan faktiskt ha dom. aj. aj. aj. fan. "
jag emte katte gick till ica idag och det var ungefär de 40 minutrarna det tar att
ta sig dit tur&retur till fots som räckte för att ge fotsmärtor som
påminner om att försöka pressa ner fötterna i en knappnålsask och sen
springa marathon. värker fanimig av att bara ha strumpor just nu! :(
sånna saker, är jag liksom en jävel på. :>


ska slänga dom vita med stora gapande hålen rätt i soptunnan, ska göra
en hel ritual av det faktiskt, att slänga dom kommer bli det mest symboliska
jag nånsin gjort!
(eller så spar jag dom, accepterar efter en måndag att dom nya är för små,
och lagom till tisdag är mr. and mrs. trash-sko bakk on trakk, en
på varje fot!
)

fredag, lördag, söndag SVIIIIIIIIISCH. typ.



emelie lagade vidrig kattspya eller också omelett som hon valde att kalla det,
var god se bild där emte försöker hålla god min när hon äter och
jag ser oerhört äcklad/kritisk ut! =D peter körde bil, bara för han får (GRATTIS:*) och för
vi lämnade och hämtade föräldrar på svin50årsfest (alltid lika charmigt!),
jag sprang mest runt inne med nya skorna och var cp, mellanrummet
var madrassfyllt och vi lagade issa tidernas innebandyfrukost, kan ju hoppas
att det tvåsiffriga reslutatet berodde på bacon och gröt a'la hanna. b.
KANKSI. jag blev även lekt med och till hälften mördad av två sexåringar
(inbjuder jag verkligen så till att hoppa på? trodde jag såg både skör och klen ut. :D)

huset har varit till allra största del mitt att förstöra
hela helgen nästan, det har vi väl gjort bra tycker jag,
mitt land är ditt land allt är fritt regerar på åvägen 7, och jag
är tacksam för allt sällskapet som bjuds. :]


heja helg!


Kommentarer
Postat av: Bella

det tvåsiffriga reslutatet KAN ju ha varit p.g.a det ja ;) haha

2010-01-18 @ 18:23:13
Postat av: hannte

haha ja, bacon kan uträtta storverk på plan! :>

2010-01-19 @ 01:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0