undisclosed desires, oh vaniljglassen where art thou?

chokladsåsbegäret befinner sig där jag befinner mig, kvart i
tolv i vanlig ordning
. idag har jag rivit ner halva min gardinstång,
kattis slog ut två oboyglas (dock ett tomt till hennes försvar) över
vårat köksbord och jag har gått i skolan. vidare har jag insett
allvaret i orden "höhö, bara halva gymnasietiden kvar nu." som varenda
lärare vi har haft idag har använt sig av. det är sant och jag är
lost i pannkakan, värre än vanligt, jag får...prestationsångest på
framtidsplan-fronten av att bara tänka på studenten ochsåvidare,
vissa av oss är nog bara inte menade att växa upp. :[ sen har jag
samtalat mig raka vägen till cancerdöden med emelie i flera timmar
i telefonis, vänster öra pulserar och är varmt.

lösningen är och förblir: LET'S GLASS IT  Y  Y YYYYY YYY YYY


till vänster: efterlängtad. till höger: rudolfnäsa.
puss på kvarglömda tröjor, säger jag. =>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0