dalatrafik, gör mig stolt nu!


"spontan tajming!!!" så beskrev emte läget i luren nyss. det går en buss till henne om cirkus precis en halvtimme (och bara det är ett tecken från gud att jag borde åka med den, så många bussar går det fan inte till vikmanshyttan.) vi ska alltså: "cykla till sjön i ÖS-regn, bada och bli AS-sjuka, KÄMPA hem på cykel och BASTA, och äta chokladpudding och vara upp hela natten och sova AS-länge så jag missar mitt JOBB och hon missar RÄTTVIK!" så löd hennes plan, och  rösten blev lite extra falsettigt överexalterad (speciellt på orden med stora bokstäver, ni som vet hur emte konverserar.) när jag svarade ett stensäkert "ja!" på frågan om jag hade chokladpuddingpulver här hemma att ta med. NOTHING ELSE I CAN SAY, HEEY-DO!

*ful tandställningsbild på oss två.*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0