29 juni och 8 personer. med grovt dalmål.



stockholmaniac. ett bortgift bengtssonsläkte. en mycket grön lund. gräddpasta. tokskratt. tack.


(hur länge kan ett blött hår vara instängt i en handduk innan det ramlar av nu för tiden? svaret offentliggörs nog snart.)

imorgon:
kärlek och fred. peas and löv. pussar och kramar. the kooks och miike snow. snubblingar och felspringningar. kladdmat äten med fingarna och söndertrampade skor. jag fnissade när jag läste dalatrafiks lilla reklamruta i dd. "the kooks, the hives, the ark, the dalatrafik." det kunde varit den utlösande faktorn för ett halvtimmesskratt, om någon bara varit i närheten. :D ingen var det, och ingen är det nu. ensamhet + sömn kan nog bara vara till min fördel nu, för om ett halvt dygn börjar årets socialaste och mest sömnbefriade halvvecka på hela året för mig. sweet. sweep. sweet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0