hell to the yeah to the sandy cohen


två prov som krävde minst vg + geografi-inlämning. helvetes-torsdagen, check.



jag tittade på gamla bilder, och den kändes lite rätt i tiden. fast kanske inte texten ändå. :D igår var det bal och det var sol och spontanleenden och orättvist snygga klänningar på orättvist snygga människor. det blev många 'aw' och 'oj' och 'MEN FLYTTA JAG MÅSTE TA KORT JOHANNA'  och sånt där baligt. kände ett visst sting av längtan krypa fram och leta sig ut i kroppn min. lite pirr i magen och förväntningar höga som world trade center (innan 11/9 då hähä. fast nu har de väl kanske redan byggt upp det igen, och det sitter någon överambitiös googlare därute som kollar upp det, och suckar överlägset. JA KAN BJU PÅ DEN JA.)  idag var det tramsträning, fotbollskarriären går raka vägen åt gamla tiders kamp mot det seriösa. kände mig som oduglig, och som en äkta u-lagare när bo.b fick förklara för tredje gången. roliga livet på en pinne, hiiih. :D nyss åkte pitis med tågis, och jag ska minsann gå till ica och ordna så jag kan kasta mig huvudstupa in i sms-världen igen. hörde på tal om det nyss en välbekant ton bortifrån sängen, måste kollas upp vem som vill något snarastttt!

näe, men vafan. bloggambitions, are already starting to fade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0