everytime i see you, the baby starts to kick SUPERHARD


det känns helt 2009 att vara hemma och blogga på sommarlovet. dock så är det 2010, och med andra ord helt okej att inte vara hemma och blogga på sommarlovet. jag har tältat sydväst om vilse-i-pannkakan och norr om ingenstans en natt med emelie, tom och munken. jag var rädd, men det var roligt. :D hmmm. jag har inte sett en enda vm-match. landsförräderi! igår var vi i vikbyn. det var roligt. jag utsattes för ett volleybollattentat och blev smashad i ansiktet. i övrigt kunglig match, tjejlaget (jag, emt, linn, sofie, bulle) vann storslaget. typ. förutom ett gäng glada människor så fanns där även ett hungrigt sällskap myggor. det var fan extremt. vi rullade till hemköp och köpte myggspiraler, sen satt vi och gungade lojt till toto och gyllene tider på en något rökig balkong. kändes sommarlovigt upp över öronen, och det högg till av glädjespratt i magen. äntligen är vi mitt i juni, och som vi förtjänat det. :)


imorgon åker jag och min kattskatt till den kungliga huvudstaden. och ack så kunglig (eller prinsesslig) den kommer vara just imorgon också!. jag kan med glädje avslöja att kronprinsessan gifter sig!!! (för er som har missat victoria&daniel-mazarinerna på ica, aftonbladets vill-du-gifta-dig-med-mig?-affischerna i varje busskur i hela landet eller radio/tv/tidnings-bröllops-specialerna som har pågått i ett halvår nu.) poängen börjar bli förstådd nu. kronprinsessan gifter sig. k. nej. men. det blir fint liv. :D vi ska åka myståg, hoppas på fint väder, ha fjantpicknick i en park, trängas bland (förhoppningsvis) överlyckliga och kärlekskranka folkmassor, ta kort på turistiga saker, och sen råkar peter vara där också. ett rent sammanträffande. jag som bara ville dit för att vifta med flaggor för prinsessan...... LIKSOM. ehe ehe ehe. :D

men. ja. jag måste packa saker, packa lätt för vi ska orka bära runt det hela dagen i the s to the t to the h to the l to the m. går ju säkert.. asbra. fast, jag har släpat snowboardbag där en gång. efter det klarar man allt. nu laddar jag mobil + ipod (din med katte, älska mig! den är här förresten, visste du det?!) medan jag väntar på att min bror från samma mor kommer hem till sitt hem så jag kan hämta mitt paraply. mina läppar är knallröda och pannan stramar, kan solen-bakom-moln-solningen igår ha gett oanade resultat perhappps? :D

nu kan jag inte sluta skriva. tandställningsköttsår. BUUURNIN' LIKE FIRE. lite körkortspress. "man vill ha det, men man vill inte ta det." citat och copyright: bella!




liiiiite arrangerad bild, som dock precis visar hur det kändes på insidan, när solen gick upp över falun framåt morgontimmarna, när vi väntat på skjutsen hem sedan minuterna runt tolvslaget. den här bilden väcker så mycket aggressiva känslor i mig. :D falukalas-10, bilderna som ger misär ett ansikte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0