krigsärrad med marsipanchoklad, muchas gracias!




habe92 och kada26 cyklade till statoil ikväll, för att inhandla "telia 100 kronor, tack!"
och en rulle mentos. först kraschade jag in i hennes bakdäck, sen fastnade jag med foten
i framhjulet och flög åt helvete. alla tiders skrattfest, pa-pa-pa-party everyday liksom. nu har habbiz
lite ont i sin fot, men......... n-n-n-ow that don't kill me, can only make me stronger. wooo. en kraschad
fot idag kommer innebära evigt liv imorgon? :D helt kanye westigt. jag måste hitta tillbaka till
kanye westandet! när vi flög från madrid lyssnade jag på robocop, love lockdown och heartless
blandat med ca 10 låtar till som fick plats i den magnifika lilla mp3n jag hade lyckats komma över
inför resan. det var storslaget, och ganska tjatigt efter sådär trekvart! då visste jag inte så mycket,
men det gör jag inte nu heller. summan av kardemumman är ett kärleksfullt godnatt (haha nä.)
till bloggvärlden ifrån mig. mennnnnn, fina avslut är inte min kopp of te, sommarskolematte imorgon,
falukalas på lördag, match på söndag. mest spännande blir att ta sig hem med buss/tåg på en
dag som är både söndag och nationaldag. win for the winners, jag fixar backup-planen. :D





Summer time, no juice
Big family, small house, no rooms

They like oh god, why you go so hard?
Look what he's been through
He deserves an applause



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0