det är exakt vad vi vill ha, det luftkonditionerade ljudet av fart






fina födelsedag. :]
solen toklyste, vi åkte till borlänge och tog pass, jag katte & karin.
vi fick sibylla och det var lycka. vi åt så glufsigt vi kunde utan att spilla i bilen
medan vi letade optiker mitt ute i borlänges obygder, vi återvände hemåt, gick
på en lektion och fick den sista inställd. ingen beklagade sig speciellt länge, och
jag styrde stegen mot körskolan där jag och sarah kommit överens om att försöka
hjälpa varann lite på traven i teoripluggandet. inte vet jag om det hjälpte, men jag
fick för första gången två gröna lampor att lysa. kunde nästan kysst datorn då. :D haha
hmmmz sen travade jag hem. blommor, paketer, facebook/mail/sms-grattningar i
överflöd och jag är nöjd som en hanna i en godisfabrik. :*

snart kommer isabelle hit, hon ska få låna en mumin-säng inatt, för att ha lite
närmare till stationen imorn, och för att förhoppningsvis även få mig att befinna
mig på stationen när tåget till falun går.... => vi ska agera rättegångsåskådare
och museumbesökare, vi i spsp2 imorgon. och äta mat på stan. det är lyckan med studiebesök. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0