nattkamratskap med lisa




could we please all be part, of a masterspoon?!


vi sitter i varsin ände av stan och samtalar om träningsdagböcker och annat givande.
man kan säga som så, att vi är i varsin ände av skrivprocessen också... :D hon närmar
sig slutet och jag närmar mig funderingar på att kanske börja, snart.

fniss, ögonen går snart i kors, och magen kurrar, vilket är en omöjlighet egentligen.
min fina kattkamrat svängde förbi här och lagade soppa på en spik till mig och edde
tidigare ikväll, bokstavligen. jag såg en massa olika djupfrysta, jobbiga påsar i frysen.
hon såg kyckling, wookgrönsaker och skicklig kryddning.
hennes kokkonst + mitt ris
ledde till brutal mätthet. en stund iallafall. :]

PÖSS, tandläkare imorn. hoppas de bjuder på en ny glugg mellan framtänderna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0