plastic jungle!


ovanliga händelser händer ibland, som nu.
jag har skrivit som en vilding på shakespeare-
sammanfattning några timmar nu, och den
är färdig, sparad och känns helt okej att
lämna in imorn. OCH KLOCKAN ÄR KVART
I TOLV OCH INTE HALV FYRA SOM VANLIGT!?!?! :D

det hör till ovanligheterna, så nu ska jag fira
med ett sånt där vingligt högt glas med
hög vicka-omkull-över-tangenterna-risk
fyllt.....med....OBOY. :]

pitis kommer och sover med mig, imorgn är
det torsdag, vilket innebär sovmorgon följt
av två lektioner följt av L-O-V! jag tycker om
ledighet, speciellt i bra sällskap. så nu ska
jag fortsätta vara stöttande kamrat, på flera
håll, så kanske jag får behålla bra sällskap
ett tag till. och just det oboyen ocksåsåsåååå... :D

(gjorde "vuxna" ärenden på stan med lisa idag,
vi upptäckte en "ny" klädaffär här i stan av bara farten,
en affär där det fanns en skinnjacka, som jag efter
ett kort öråd med mig själv + plånboken bestämde
för att byta till mig mot några slantar, en
skärtorsdag som imorgon! jag längtar lite!
materiall lycka spider sig innan jag ens har den
i handen. :D )

Miike Snow <- djupt rekommenderad kille.

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0