In deep far beneath all the dead sailors


idag har jag bara...pinnat på. skyndat hit och dit, fortast möjligast utan att halka ihjäl mig
eller träffas av fallande isklumpar från söttan-taket. (skräck baserad på verklig händelse!!!111)
mysig sovmorgon, en tripp till fröken uhr, ändlös skoldag, biogodisköp, direkt till körskolis,
körlektion ("du har ingen som helst koll på omgivningen när du kör." löd dagens omdöme.)
med tillhörande misslyckanden/nya lärdomar och en trevlig trekvarts allmänn pladderstund med hasse! :>>>

vidare till katte, där jag tillbringade en kvart i hennes säng, hyperventilerandes över faktumet
att jag lät hasse lura på mig sista platsen i bilen upp till halkbanan nästa vecka. skrattade även
åt våra lantismetoder med groggvirkeväskor och skinnflådda skinnjackor. gjorda för att stanna här. :]

vi traskade över till roffe, hämtade upp andra halvan av franskagruppen (jo, vi ryms i en bil vi.)
och åkte till avesta finbiograf. där känns det fel att både prassla med papperspåsar och skratta
för högt. filmen var rent ut sagt fantastico, det var som att någon faktiskt hade skrapat ihop alla olika
delar av livet och stoppat det i ett gäng filmrullar, utan att tappa någon viktig del på vägen. fin film. :)

franska, spanska, ordna med redovisning.
imorgon ska jag dra paralleller mellan hamlet och lejonkungen,
SEN HELG. :*******'





















isabelle tycker att 'mufasa' låter elakt. är inte det det mest faderliga, godhjärtade,
ANSVARSFULLA namnet en mördad lejonpappa kunde ha??!?!? jag älskar det.

"ingen kung, ingen kung, nä-nä-nä-nä-näää-näää."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0