eat that up, it's good for you


fin helgstart. igår kväll lyckades faktiskt hela styrkan samlas (inte bulle, men hon fick dispans!)
och vi hade det bra. =) jag och lisa tillagade ett plagiat på thaiens nummer 12, farligt nära
en exakt kopia, och vi jublade över att äntligen kunna äta oss spymätta på
thai varje helg utan att behöva offra alla våra besparingar. VIKTIGT. det plattades hår,
allvarpratades, skrattades, gäspades och beskådades 1½ 90-talsfilm + madagaskar 2.

mina kamrater åkte alla hem till varsin efterlängtad säng, peter kom hit, vi somnade tolv
och vaknade åtta............. jag är medelålders. :D kanske känner på ålderskrisen lite extra
nu när det vankas födelsedag alldeles runt hörnet. fylla vuxen. fylla stor. fylla 18 och fylla ansvar.

<
:>
<

FAST, misströsta icke. there'll be no more 'målsmans underskrift'  och sånna grejer. och
jag är snart fullt fri att gifta mig, köpa ut cigg till småbarn och rösta på fel parti. oh joy!
jag ska fortsätta fundera på vad som väger tyngst i frågan  fördelar vs. nackdelar, 18 kommer
jag bli oundvikligt. :]

peter är i backen med tösen med hundögonen,
jag beskyller min snö/vinterhatande mor för att
jag aldrig överhuvudtaget ens har varit i
en slalombacke, och därför inte ville följa
med, och sinka proffsåkarna. :D

jag 'tar en promenad i solen och får lite frisk luft'
latmaskvägen = dra bort gardinerna och öppna fönstret.
känns....skönt. orkar int gå ut, slog i knäet i bordet nyss
och är därför rullstolsbunden och icke kapabel att göra något.
"synd".

imorgon, imorgon är det tårtkalas!"


fredagsmys alternativt lördagsmys i januari. emelie är "master, master!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0