WROOOOM IIIHHHHHhh



i måndags kväll satt jag och isabelle och tittade på det här lilla underverket
flera, flera gånger på rad, medan vi både fnissade och förundrades över hur han
kunde ta sig upp på mycket högre toner än vi, som är tjejer i allra högsta grad, någonsin
gör förutom när vi gallskriker av berg-och-dal-banor, eller blir skrämda. :D

sen var ju dialekten en anledning att lyssna en gång till bara det, precis där när han
sjunger "we're halfway there". SWEET. :]

idag körde jag halkbana, det var så sjukt roligt och jag förstår inte vad jag oroade mig för.
jag kunde utan tvekan ha glidit runt i den där röda lilla leksaksbilen flera timmar till,
_utan_ någon som sitter brevid och kommenterar hur man kör. fRiHeT!!!!
jag är redan avundsjuk på de som har halkbanan framför sig, haha........

imorgon ska jag till skolan för första gången på riktigt den här veckan, kommer troligen
få motivera en hel del ogilitg frånvaro, men allt har varit värt det så. och på fredag
blir det födelsedagsfika med mitt snowcakedance-gäng på wienarn!

ser ut att bli en bra vecka rätt igenom. bra med vår, bra med liv. bra med kärlek.

bra med favoritplatser. bra med favoritmänniskor. bra med allt. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0