halvt liv


mest orkeslös. en såndär halvdan dag, när man bara orkar allt till hälften.
jag sminkade ett öga, sen blev jag akut trött och satt vid datorn en timme innan
jag orkade resten. jag skulle göra två plåtar muffins, men jag orkade bara bry
mig i och ta ut den första, den andra övergav jag brutalt och lämnade inne och gick upp hit
tills mamma skrek 'SKA DOM DÄR STÅ KVAR I UGNEN ELLER!?!?!?'

jag har bara orkat klä ungefär halva kroppen, och det kommer med all
säkerhet bara gå ner hälften så mycket tårta som vanligt om några timmar,
för då invaderar storsläkten och jag är otaggad. hälften taggad liksom.
glaset är halvtomt, inte halvfullt och jag skyller allt på den förlorade timmen inatt,
den orsakade hjärnkaos och icke utvilad sömn! :zZz

MEN IKVÄLL, tyckte lisa att vi ska tillaga #12-plagiatet igen, och det är det enda idag
som jag faktiskt har känt 100%igt för. kan det bli kväll? :D



But you still only gave them some prayers and sympathy


mamma skriker på tårtassistans PUSS

Kommentarer
Postat av: yeeeeeeeeey!!

JAG LOVAR DIG! :D

2010-03-28 @ 14:30:22
Postat av: Anonym

bra, vi måste gå på ica och parhandla bambu, med vagn allrahelst. <3

2010-03-28 @ 14:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0