vitalizing


ohhhhh hello sweetness. hahah, det var fan vad ont i knäet
jag fick. jag haltade som en stelbent pirat med träben nerför
trappen nyss, utan att tänka på att jag måste ta mig uppför igen. :(
sånahär gånger är jag lycklig att jag är vanlig random och inte
elitidrottare av nåt slag. skulle garanterat inte ha blivit varken något skidskytte
eller vm-kval med det här benet idag.......... turen i oturen slår till. :D


finns det ingen som vill rekommendera någon fin ny blogg till mig?
det finns många man möter om dagarna som jag tänker "fan hon borde blogga, tänk
hur intressant det kunde bli." om. hoppas det är någon av dom
som faktiskt skriver. LÄNKARÅÅÅÅÅ, jag vill läsa allt. :D
jag ger er happylåt, och ni ger mig nya bloggar? så blir det win-winis!


21.28!?
men visst. ha ett liv istället då. känns kul att föra kampen för att hitta
ny bloggar S-J-Ä-L-V. haha. lördagkväll it is. hanna+promenad. nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0