bang, bang!


idag har saker hänt PANG, PANG, PANG efter varann. jag hänger inte med, min kropp ligger fortfarande lika försoven i sängen som den var imorse. prima liv att missa klockan när nationella i matte B börjar 8.45. min hjärna är lika död som den var under de 2½ timmarna jag skrev siffror och tal jag inte förstod. :D fikade mest rulltårta med lisa och tittade uppgivet upp i taket. tittade överallt utom där rätt svar skulle skrivas iallafall. vi slutade, och så kom jag och isabelle på att regnväder är fint springväder, så vi ringde stevie som också ville vara med. sprang i 20 minuter och överlevde med nöd och näppe. kämpade för att komma ikapp med andningen i soffan en timme efteråt, och när de väl åkte hem..... så kom jag på att jag lovat emelie att komma till henne. bussen gick lägligt nog alldeles precis inom samma halvtimme. packade en väska och åkte buss huxflux. det luktade svett. seriöst. :D jag fick låna deras dusch, vi åt kalops och det fanns inga hjärntumörer i. way to go, marita d! efter det hälsade vi på tom och munken, jag bestämde musiken och skrattade åt allt. verkligen allt. vi åkte mysbil till stan och storhandlade på hemköp och mc'donads. plötsligt så är jag hemma, och jag är slut i kroppen. slut som artist, slut som människa. BANG, BANG, BANG. peter kommer snart, mysigt. kommer vara djupt social. stendött sovande som en unge i vagn. typ. :D



vi åt panpizza i baren i lördags, glassigt! och pizzigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0