en bild som väcker funderingar:




möjligt scenario 1:

isabelle och jag hittade en rulle snöre på ett bord, i våran "sviiiiinsäkra" väskgömma inatt. minnet kan svikta, men jag är ganska-många-procent-igt säker på att vi, precis då, såg snöret som ett livsfarligt vapen, och ojade oss vilt över att folk både kunde strypas, hänga sig och snubbla över det och dö. "nej, det här tar jag!" tyckte isabelle och försökte stjäla/stoppa ner det i väskan/gömma undan det i någon vrå. "nej, så kan man inte göra!" tyckte jag, och isabelle försökte istället bita av det. (!?) jag skrattar så mycket att jag inte märker att blixten är av, och tar en dålig bild.

möjligt scenario 2:

vi hittade en rulle snöre och isabelle låtsas använda det som tandtråd, jag fnissar lite och tar en dålig bild.

jag tror på 1:an, för jag har tandställningsskavsår idag.
kommer att behöva bolla minnesluckor med damen med snöret i munnen imorgon för att lösa detta. :D




regnskadade, lockhåriga barfotadansare på hemgång, och besegrad, gruskastande pojkvän. HI-Hi-iihi!! =)

nu ska jag föra en diskussion med mig själv, i skriftlig form, om matsmältningens alla fantastiska funktioner, det är snart klart, och skulle lämnats in förra veckan. HOPPSAN DÅ. :D imorgon är förhoppningsvis även dagen då jag ska göra comeback med ett dussintal dobbar under fötterna................ hoppsan igen. :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0