facedrop


har krattat löv, kottar, pinnar (och nåt som liknade en dinosauriebabykäke. ville behålla den. :D)
hela förmiddagen. min kropp är i chocktillstånd, speciellt armarna. helt galettttt. vill ha annanas som fan nu.

igår trotsade vi dödens västkustenbacke och begav oss till patriks residens, på framrotad (och lånad utan lov, hihihi, förlåt oss bulle!) vikbycykel. både fram och dit överlevde vi, och däremellan använde jag endast tiden till att prata, nonstop. både för mycket och för fort. undrar ibland om jag har en släng av sunes skrik-och-gap-sjuka, fast att den visar sig i lite mildare former, och allrahelst på fest. :D men jag hade det fint, och det blev tidig hemgång då emelies skjuts skulle komma. jag cyklade uppför min egen backe på rent glädjerus på vägen hem. låg i soffan och flåsade och pratade ännu mer med mamma när jag kom innanför dörrarna runt tolvslaget. hon såg på film och tyckte mest jag skulle hålla käft och gå och lägga mig. och jag lydde väl order.... till slut, haha.

idag skulle det visst kanske bli patrik igen, annars är jag ytterst lika villig att åka till granbo och hänga med isbjörnsdoggen och baconfinmiddag. :] sweep sweep sweep!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0