för det långa elektroniklivet:


haha, det känns alltid lika bra att spela på förnekelse förresten. varje gång jag tror att något jag äger håller på att gå sönder, så stänger man bara av/stoppar undan det, och går och lägger sig. låtsas jag inte om det, så händer det inte. och allra oftast verkar det som prylarna faktiskt har fått nytt liv under natten med hjälp av den ljuva förnekelsen.


den metoden fick denna gamla trotjänare att leva säkert minst ett halvår längre än vad den borde ha gjort. :D


The Killers – Mr. Brightside - Jacques Lu Cont's Thin White Duke Mix
issa, såhär hette den visst. :) att jag inte kunde komma ihåg det enkla namnet liksom....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0