FRIDÄJ


nu har jag rullat ett gäng fina mil till avesta och tillbaka, mamma fyndade skor
och klipsk som jag är ( =hungrig som jag var) så föreslog jag att vi kunde
köpa thaimat för pengarna som hon troddde hon skulle köpa dyrare skor för. :D
mamma tyckte idén var lika genialisk som jag och eddvao tyckte, och thai blev det.

jag är helt, fatalt apmätt. seriöst. måste komma ihåg att andas. mättheten stänger av
andningens autopilot. dööööööööööööööör, invändigt och utvändigt. älskar att bo i sverige
och kunna äta mig mätt om fredagkvällarna. jag upplever just nu ett såkallat lyxproblem. :D

nu måste jag gå (känns jobbigt med tanke på 1 ton nyanländ thai i magsäcken, uääääh.) och
möta emelie, hon blir avsläppt i centrumrondellen typ...nu. hahaha. snart kommer det arga
samtalet till en telefon nära mig. dags att bege mig, vi ska kanske gå till patrik och chilla,
dom andra skulle grilla. rim-eli-rim. nej, puss, ha en fin kväll. speciellt katt och lisa och de
andra fotbollstjejerna som snart kommer se lady gaga, live och alldeles på riktigt. riktigt
häftigt tippar jag på att det blir. :]


emt the skämt och hant the kant. :*

(hahaha, nu ringde hon...........)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0