GÅNGFARTSOMRÅDE SVEDJAN




inte springfart. 7 km/h och jag kom liksom aldrig igång. (EHE, hon med kollen på körkortsboken, ville ju bara glänsa.) det var dimma, dagg, duggregn och skönt mot ett trött inomhus-hela-dagen-ansikte. :> funderade över stora saker och blev helt yr i bollen. som vanligt. kroniskt yr i hjärnan! ikväll känns som en kväll då man borde ta bort facebook, msn, blogg. avsäga sig internet utan undantag och se hur länge det fungerade. skulle troligen drabbas av tredje gradens chocktillstånd, liksom helt förundrad över hur mycket tid jag plötsligt skulle få till annat. VÄRT ATT TESTA? sen. :)

imorgon ska jag ju till emte, det blir odrägligt och redlöst trevligt. bara för att jag vill, och kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0