MGMT


igår när jag hängde hos emelie framför austin powers med nävarna fulla med chokladbollar (emelie la sina på ett fat, värmde och åt med sked. got to love it all!) så sa hon "du verkar vara i sånt där taggat läge när du ska ta tag i allting". eller nåt sånt, jag lyssnade inte så noga då. det nådde liksom hjärnan en kvart senare, liksom på rikigt. och det kändes ju sant. jag har fixat sommarjobb, skrivit in mig på i princip varje kurs som är möjlig att gå i höst, bokat uppkörning, börjat städa mitt rum på rutin utan gnäll och idag spontanbörjade (eller vem lurar jag. hahah spontant.... jag har pratat om det i månader. :D) jag sparka boll igen. det var roligt, min kondition finns inte med oss här på jorden längre, men jag orkade mig igenom timmen på vilja och glädje, för det var riktigt, riktigt roligt. efter-träning-känslan med blött hår och trötta ben har varit för långt borta för länge. men ikväll har vi funnit varann igen. :D

saker känns hur som helst roliga, och credsen ska delas ut på hälften till vårsolen och fina människor. då orkar man flytta berg.



Think twice before you grab a lovely pair of hips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0