pistaschmandlar!


ihiii, jag sitter och försöker göra klart bildprojektus. fnissar för mig själv för det blir så katastrofalt dåligt och amatörmässigt. men, alla är inte naturbegåvningar, och särskilt inte jag. :D ögonen gör fortfarande ont, langosen får allt vänta till nästa år, jag har saker att göra färdiga, och det känns som det kommer gå. ikväll vill jag höra detaljer från mina partajande damer, det verkar finnas en del att diskutera? :> tills dess blir det jag, candide och glassen som genom mitt önsketänkande borde finnas i frysen. finns med all säkerhet inte.

annars så har jag kärat ner mig i spiderchickbloggen. helt klart fantastisk1


- det var väl talat, svarade candide, men nu måste vi odla vår trädgård!

haha, meningen har infiltrerat mitt hjärnsystem, seriöst. FÖRSVINNRÅååå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0