chocolongtime


When you got that spider bite on your hand
I thought we would have to break up the band
To lose your arm would surely upset your brain
The poison then could reach your heart from a vein

I was glad that it did'nt destroy you
How sad
that would be
Cause if it destroyed you
It would destroy me


spindelbettsången, chickeybits och höstlöv. allra finaste!







jag drömmer och ber om att isabelle får söta små barn samtidigt som mig, som hon uppfostrar i vikbyn.
om mina barn ska få festa, så ska de festa i vikbyn, med hennes barn. amen. :)


(jag är ensam, det regnar, jag ska städa och det är lördag. och det känns inte ens fel i nån ände, det känns skönt, mysigt, och länge sedan. åt lasagne och diskuterade val med mamma och lenne. räckte långt bara det. :])





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0