monkey proof fence!


välkommen till en torsdag med världens finaste vårväder. (tystnad.) NÄÄÄÄERÅ. fult är det ute, och fult lät det väl förbli till på lördag, de 20 graderna som alla pratar om. då fyller eddis, och vi ska visst fika. det ultimata vore väl tårta i trädgården, där mammas gräsplanteringar är ensamma om att jubla över regndagarna. skulle vilja sola, med matolja. det är majtraditioner. lisa!? matoljekompanjoner. :D

första halvan av den här veckan har innehållit.. veckans enda skoldagar. tokskönt! brännbollschill, samhällsprov, tomma korridorer, vårpigga människor. storstadspojken har varit hemma, och vi har planerat att sätta upp studsmattan i tre dagar, (och misslyckats alla tre dagarna.) orsakat problem att röra oss normalt p.g.a av allt vi har ätit, och turistat runt i stjärnsund i väntan på kattes konsert, igår. hwb-bilen med de fantastiska stötdämparna tog oss dit, en vitklädd tös med världens energi presenterade musiken, och resten lät helfint. mysig kväll, som avslutades med en avstickare till svinö för att hitta självaste elinas hem. hon bodde inte alls norr om ingenstans, som jag alltid har trott, och hon hade två grekkatter. :D sen kände vi oss nöjda, så vi åt tacce tills vi dog här hemma. peter spontandrog till danmark "imorse" och jag vill nästan ut och springa nu (....hahah). måste vara sjuk. :D skulle städa, damma lite bland saker som har legat orörda sen jag bytte rum. kan göra det.... imorn. eller aldrig. vi har långhelg, och på fredag blir det partte på landet. måste se om "det är lite party i" någon, minsann.


The Thrills – Restaurant




(och så veckans stolpskott: samma personer som har suttit på körskolan med mig hela våren, tar körkort nu i dagarna. tar jag körkort nu? jag tar fan inget körkort nu.)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0