holdD It DonT droP it DOnt Drop IT


ikväll har jag slagit världsrekord i saftdrickning, skådat världens fulaste klänningsbränna (och kvinnan med brännan var jag, det liknar en illröd tavla med vita ramar, typ!) och insett att världen kan ha fått en överdos av människoarten "speciell och egen." det unika blir det nya mainstream. kanske, är det redan så. MEN, det är väl värdsliga ting, för jag har ont i ögonen och ett hus som är tomt. step out, step out of your ECHO CHAMBER?! varje gång jag ska chilla, så blir jag rastlös efter en kvart och vill ha sällskap. jag borde ringa efter förstärkning, men sova vore nästan lika bäst. tack och bock för en fin dag, nu dröjer det väl 14 dagar innan vi ser solen igen. but there's joy, to be found! ohuuuuu. the trills! :*


favoritusbild från gammalt, födelsedagsbarn till höger, I HELA TRETTIO MINUTER TILL.
det andra födelsedagsbarnet är ute och ränner, han borde komma hem!



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha naw talibanis :D

2010-05-16 @ 03:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0