blåst av bankomaten, standard



"my hips makes me wanna eat more... chips?"

idag rappade jag och emelie på en mur, sida vid sida, medan vi väntade på
att tom skulle skjutsa hem mig och ta med emelie till vikmanshyttan. jag tänkte
att jag skulle spara in promenaden på max 10 minuter från "centrum", och kände
mig väldigt effektiv. jag tror det tog en timme innan jag blev avsläppt hemma....
mindre effektivt. :D  fast innan det delade vi på thaimat också, för emelie vägrade alla
marknaders/festivalers självklara nationalrätt: langos. fast, det finns faktiskt en rimlig historia
bakom var det skar sig mellan henne och langos, hon har dispans. ögonvittnet talar ut. :D
så thai var det, och vi delade. på maten alltså. kostnaderna för kalaset blev mindre
jämnt fördelade, kanske... min ljuva, ofrivilligt generösa fästmö, ska vi gifta oss i karibien eller?
jag ville ligga i en slänt och inhalera munkdoft och se på vårmoln sen, men hon ville
annorlunda. så våra vägar skildes (SNYFT OCH SNÖRVEL) och jag gick hem till min
tekniskt (och konstnärligt!) begåvade kamrat katte och fick både hjälp och skvallris.

end of it! imorgon ska jag gå till skolan, hoppas påmonkeybusiness!



vilsna falukalasbesökare, också känt som langosnatten. en ren succé på faluns gator och torg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0