angående ingenting speciellt









nu är sveriges alla framtida bidrag i esc dömda till att bli sånna där
"äh-jag-går-och-gör-kaffe/jag-hinner-gå-på-toa"-låtar. vi är fast i
semi-träsket. ingen orkar ens lyssna på låtarna som sitter i semifinal-lera
upp till knäna. vi borde skickat salem. eller kent. seriöst. ska se om kent
har en typ, kundtjänst. ska ringa och höra om de kan rädda vårt lands
rykte nästa år. de kunde dra av en fin bit i äkta sundance kid-stil.
det hade tagit europa med storm. :D jag tror inte heller att det finns
ett band i sverige som kan översätta sina låtar rätt av till engelska,
och som fortfarande får det att låta så bra, som dom. nääEäÄEä!

jag har en för stor tröja som luktar lite mysigt och lite tryggt, jag har tränat
fotboll och har därför träningsvärkiga ben, jag skulle vilja att det blev
sol i helgen och jag skulle vilja lifta mig till irland. ipod, lite fickpengar,
ett tandställningsfritt leende. kunde gå. way away away away, wei. den
som inte kände "fan. jag vill bort, jag vill se mer, jag måste bort, helst nu,
men sen går också bra" när mr. irish-man föreläste idag, kan inte ha lyssnat.
jag kände så. mamma sa en gång att "vi åker till london om du går ut
gymnasiet med bra betyg". måste ta reda på vad hon definierar som bra. :D
annars verkar det bli spanien i augusti och kanske mera utland under sommarlovet?
tillräckligt med way away för min del, tills vidare. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0