EN MILJON PÅ BACKEN OCH GUBBAR I LÅDOR:













jag sitter och dricker mikrovärmd mjölk med blockchokladbitar i som lite improviserad
oboy, i äkta sunes jul-stil! jag har självklart inte öppnat word, rört en bok eller ens
börjat leta efter en penna. "meeen... fuck it." citat: huvudstadsinvånare. det är söndag,
och justin bieber vann just 'best male artist' på EMA!?! bara en sån sak är skäl nog att
gå i strejk.....  lovet är slut, jag råkade vädra i flera timmar och fryser därmed ihjäl,
och värt att nämna från denna röriga, mysiga, mörka, pengatjuvande vecka är:

x barns funderingar och syn på kärlek är så enkel och inspirerande att man skrattar högt. jämt.
x lisa släpade med sig sin bag-in-bag överallt när vi skulle göra viktiga (påhittade, tidsdödande...)
ärenden på stan för att vara en förebild. men ack! hon tappade fokus och tackade ja till en plastpåse,
som hon sedan stoppade i sin "JÄVLA påsjävel". fail och tokkul. :D
x jag sveptes med vinden till stockholm och blev lyrisk av världens trevligaste taxiresa. närapå ännu
mer lyrisk blev jag över att få vara där peter var igen. pannkakor, kramar och världens bästa sömn. :*
x jag fick köra idas pärla kaj (kai? kay!??) till borlänge. vi provade ut hundkoppel på vero moda!
x min käre katt och jag tänker alldeles för lika alldeles för ofta. (se bild med juice + mackor och lägg till
att vi helt ovetande tagit till exakt samma snålåtgärd. ♥)
x jag har kvaddat ännu ett par skor och börjar nu seriöst undra var felet ligger. vill gärna tro att det inte
är hos mig dock.

x veckans mest välanvända, nödvändiga och rätta ord är utan tvekan:



"MOOOOOORSAAN...."



det blev inget frieri till usher. jag ska ringa och fria till nån annan nu istället. sLeEp TiGhT. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0