MOUNT FOREVEREST:


om 8½ timmar ska jag skriva nationell uppsats i svenska och jag är långt ifrån sängklar, har inte pallrat mig så långt som till att inhandla överlevnadsmat och jag är fortfarande på det rätt... oklara med var de hårfina skillnaderna mellan pm, artikel, insändare går? FÖRVIRRINGEN ÄR STOR, I ETT BARNS GLADA ÖGON BOR DEN.

idag har jag varit glad, jag har pilatiserat med bulle och sofie, jag har gjort mig alldeles extrajobbsredo, jag har rivit ner ming gardinstång två gånger (och därför försökt sätta upp den två gånger...) och jag tror att jag har spikat en alldeles inrutad_helg. det är en äntligen-helg på g nämligen. :* och en "jaaa-vi-går-och-simmar-och-sen-solar-fast-egentligen-kommer-vi-köpa-en-glass-och-bara-gå-runt-och-prata"-förmiddag är inplanerad med emelie dammaskus! OCH: jag presenterar stolt biobesök på fredag med katte och johanna. GISSA VILKEN!? (ledtråd: johanna ska inte köpa cola, för den är as-cp-lång och hon kommer därför kissa på sig. tror även att det kan vara hedemorapremiären? STORT.)


mirre chillar sig framåt i lagom takt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0