Nov. 12. 2010. punkt.


KALLE KAMEL HAR FEM PUCKLAR, FEM PUCKLAR...... hahaaa. åh. jag är så trött.
jag ska aldrig mer spara något till kvällen (natten) innan. precis som att jag aldrig mer
ska snooza i en timme, aldrig mer skippa frukost, aldrig mer gå i converse
i snöstorm. dömt till att misslyckas. nu är det powersovning nästa, sen kör vi på nationella
prov och franskafika ändå fram till helg! helg innebär toktidigt morgonjobb och
svartvitt festande. svartvitt festande innebär mycket pengar till barn i nöd!!!
(jag måste prova kläder till det, men mamma har ägnat dygnets alla vakna timmar till
att springa vid min stora spegel senaste veckan i jakt på den perfekta följa-med-på-"pojkväns"-
jobbfest-för-första-gången-outfiten. därav smått trött på alla kläder under kategorin "fest".)


vinterpsykbyt med emte 09. CATCHY. (slående, medryckande, effektfull, klatschig? nä?)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0