I picture the fooooool that falls in love with you:




helg har varit att bevittna johanna och katt gråta när dobby dör, att ofokuserat tussa ihop ofrivilliga balpar, att simma och sola utan det minsta reslutat med emelie, att hinna med småpojkshockey och stortjejsinnebandy och sedan skeppa iväg till kupolen i en bil som "väääägrade starta!!!" (kanske med viss inblandning av en nyckel som inte vridits om i tändningen...) för att hinna vara på kupolen en halvtimme innan "PLING PLONG VI STÄNGER VÅRT KÖPCENTRUM OM 10 MINUTER, TACK FÖR ERT BESÖK." ljuder i varje vrå inne på cubus där jag i panik inhandlade en nyårsklänning. and we're like... fuck you, and fuck her toooooo! helg har vidare varit att få håret fårlockat, att uppleva ett malplacerat femton-minuters-fest-besök samt att rulla vidare till vikhyttan/residence of santa claus för att briljera på frågesport tack vare ett sinne för KNIVSKARPA gissningar i maskopi med det mänskliga svaret på google och wikipedia på samma gång, mr. emil w! där någonstans väcktes inspirationen för hur jag ska bo när ålderns höst närmar sig. ;> tomtestyle och öppen brasa, katjiiing! helg har även varit 10-timmarsjobbet och en pojkvän på sömnrehab i min säng. helgen tog som den brukar slut på söndag kväll, fast i mitt något dagvilla och elvispade huvud så gjorde den inte riktigt det förän imorse. då gick jag upp sådär förra-hösten-tidigt och följde med peter till tåget i ett försök att värmas (och få kramas i några minuter till!) . sen gick jag hem och sov hela dagen, för vi har studiedag och jag studerar självklart flitigast av alla. typ. svipppp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0