"... en jää-ÄHh-HÄHÄH-HÄ-vligt konstig kille.."


booongiorno! jag börjar visst 9.50, det är frostfint ute och mamma kom nyss upp och klappade mig på huvudet. det är hurra, hurra! hurra är också att jag har hittat en februari-inspelning på min mobil där jag troligen (allra mest troligen, för inget annat ljud hörs!) har blivit inspelad när jag pratar i telefon. och det räckte med att lyssna en gång för att förstå vem jag pratade med, för det finns ingen jag skrattar på just det sättet med, som jag gjorde då. (sen kan det kanske ha spelat in lite vad vad vi pratade om också.... kanske!)


mitt troll på dansk mark, hoppas veckan går fort samt att du är hemma igen till lördag kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0