WHIPPED!


jag tar vänligt men bestämt avstånd från den delen av mig som för några veckor
sedan satt och påstod att vinter och snö var lika fint som guld och diamanter. amen.



upplev mer, upplev mer, upplev mer med... BLODBUSSEN. för det var svinroligt,
man behandlades som första klassens hjälte, de flippade iväg presenter åt höger och vänster
och det fanns hela TVÅ smaker på juicen att välja på!?? mitt armveck är bandagerat och
mamma gör pannkakor och wisteria lane är en halvtimme bort och jag undrar så det dundrar
hur i hela friden jag ska kunna tala engelska inför klassen i fem minuter på torsdag utan att
svimma/skratta/spy/gråta/springa/göra-något-annat-hjärndött? we no speak englishcano.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0