and your smile changed like a hurricane!


and the wooooords came, just like a hard rain, till slut! nu har jag något att tala om imorgon! SW-E-E-E-T!
sen ser hela helgen ut att vara millimeterinprickad, och vi hoppas på några riktigt friluftiga bilder på lördag, och skratt och kaos som ekar i skogen. som här ska friluffsas, hoppas vi hamnar i fight med en varg eller nåt. :)

nu ska jag fösa över lavinen av grejer till sidan av sängen som bara är bebodd ibland. det börjar bli trångt....


hon till vänster i bild och jag tipsade varann om dryghetsmetoder idag via sms, jag skrattade. ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag skrattade med! erik sura ;)

2010-10-15 @ 10:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0