bananas are for monkeeeys?


1,33 kronor/minuten för att känna sig som en överkokt broccoli i en skitstor katrull. JAG HAR FUNNIT MIN PLATS I LIVET, MAMMA. "det här borde vi nästan göra varje gång vi simmar, hanna!" kan vi väl......rå.

idag har jag börjat ett nytt liv ungefär 6 gånger. det är en ganska normal siffra. sist i ordningen var "jag ska nog börja ta hand om mig själv, ta sömn och sånt på allvar (när jag satt och hade tränat och åt värsta powerhamburgarna med salsa och sallad och mjölk för 1½ timme sen) och inte gå upp och sätta mig vid datorn... ja, så ska det bli! skönt med nystart! BRA!"

ja, vi kan väl säga som så.... att jag har börjat mitt 7e nya liv för idag. plugga-nattetid-livet verkar vara något för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0