BJÖRNORKESTERN TAR SÄSONGSUPPEHÅLL



I read the news today, oh boy

Four thousand holes in Blackburn, Lancashire
And though the holes were rather small
They had to count them all

Now they know how many holes it takes to fill the Albert Hall
I'd love to turn you on

Oh boy!

(och jag blev härmed sjukt sugen på oboy......)

somna glad och vakna glad är fina saker. öppet hus och pizza som leder raka vägen in i höstlov är också fina saker. sen att vara hos mormor, köpa strumpor, sparka i löv och hålla handen är vanliga saker, men ack så fina de med! nu ska försöka trolla fram lite för tillfället obefintlig trötthet, om mina naglar vill speedtorka nån gååååång. på lördag kommer marken vara ostadig, luften lite snurrig och jag... grön. KREATIVITET, VAR GOD FLÖDA. :)


en bild som triggar igång jävelskapsådran i mig till max! halloween -09, pizzastöld på öppen gata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0