SChWIPPPERS


i lördags kväll åkte jag och isakjell till västerbyvägen för att smida planer för/tänka ut
tidernas kanonkväll för emte, hotelldebut och sådant ska väl tas på allvar, tyckte vi!



så mycket av det där planerandet syntes dock inte till, och ännu mindre tänkandet.
så hux flux var livet tolv snäpp roligare, förfriskningar från rhodos serverades som om
morgondagen tagit semester och... jag satt på golvet! tills det var dags att stava på youtube
åt bulle med vingliga fingrar i jakt på våran favorit. jag satte det på första försöket...... lätt. :D



sen åkte vi finbil med leopardsäten, med katarina wahlnöt (.............) bakom ratten. varje
tanke på emte var borta, men när vi mirakulöst lyckats hitta vägen från erikshjälpen till 1½ så
var hon bara där utanför, och det var ett såkallat HAAAAALLELUJAHMOMENT och sen blev livet ännu
ett femtital snäpp roligare, minst!




en dansant joel, en mycket oklar bankomatupplevelse och en storebror
som bjöd in mig i isbjörnstraditionen, väl inne på hotellet. det smakade blått!


vi trängdes (inte), svettades (inte) och armbågade oss (inte) fram på det
totalt, fatalt, katatrofalt (inte) FULLSMÄCKADE  dansgolvet....


... men älina var glad ÄNDÅ hon. :D


vi gick till mc'donalds, trängdes 100 stycken vid samma bord, hetsåt pommes och rullade
sedan hem till linn/andreas och chillade (sov som grisar!) på soffan under den världssköna filten.
klockan 9 följande morgon kände jag ett desperat behov efter min egen säng.....

(och det finns nog inget mer dömande än blickarna ifrån mötande bilar en tidig söndagmorgon,
när man spatserar trottoaren fram, iförd spillrorna av en välplattad frilla, nogrannt böjda fransar
och en tubtopp som en gång i tiden satt kvar i höjd med bh:n. dömande och iskallt "jag-vet-nog-
vad-du-har-varit-ute-på"-hån. avnjuts bortfota för maximal effekt.)

söndag var thai-mat. sen fick emelie öppna sitt kort och vi avslutade med badkar och
egna tolkningar av 'my heart will go on'! mycket romantiskt, hoppas att din födelsedagshelg
har varit angenäm emt the skämt! :*




nu ska jag hoppas en sak, äta en annan sak och skriva en tredje sak! HA ETT BRA DAG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0