puss och elina!


idag är min kamrat med den långa blonda manen och hajkar i säterdalen, men jag har sällskap av en nyhemkommen tysklandsturist vid namn e.hoffman! hon tittar på sina mästerfotografier, sörjer sina gamla bilder på brunbrända ben och vi undrar i enad front var gränsen går för OVÄRDA FACEBOOKSTATUSAR? ("alltså, vem FAN bryr sig!?!?") men det är fint ändå, jag har ätit cafeteriafrukost och daimbiskvi, därför gör det inget att det ryktas om fiskbullar om cirkus 15 min! jag har sovit lite, lite för lite men det var värt för jag deltog i ett mysigt och givande samtal inatt som slutade med att jag blev så uppåt att jag inte kunde somna, utan travade ner till mamma som satt vid köksbordet och sov (...) och nattfikade istället. :]

vi har stora drömmar om halloween, det är dags att börja rota i förråden!




utklädnadernas mästare!!!



Kommentarer
Postat av: elajna

GÖTT

2010-11-25 @ 20:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0