"Vadå... ville du ha min kir eller?"


känslan av att helgen snurrat på så intensivt att man behöver.... helg? någon?





emelie, jag och grässkoterrace i vikmanshyttan där korven vi sålde tog slut. stämningen var.. smått upprorisk. hahah, men vi upplevde en äkta utedag mitt i lera och grillrök som dödade både ögon och lungor. FIN-T.







(gustav bredmar kammade utan tvister hem priset som mannen i våra liv i lördags kväll/natt,
han öppnade sitt hem för oss, han hade ett lager med frisyrräddande medel OCH han bjussade
på skinkmackor. vi tog bara en var.... typ. :D  sen skrev jag ett fint tackbrev, och la mig i hans
källare och skrattade.)

söndag: dundermorgontåg, töntleende resenär (....jag), halvtimmeskram, tidsoptimism,
hamburgare, äntligen, i rymden finns inga känslor, höst, eftermiddag, kär, kanallös tv, perfekt.






OCH... de bästa musikfynden kommer till den som åker tåg:
Switchfoot – Your Love Is A Song
The Killers – Spaceman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0