GISSA VAAAAD, JAG ÄR INGEN ROBOOOT:


idag trillade jag och mamma iväg till borlänge efter skolan, efter två vägbeskrivningar, sjuttiofyra felsvängningar, femhundra svordomar och minst fyra skratt av den högljudda sorten så hittade vi till ö&b. utgångspunkt: kupolen. (inte den svåraste nöten att knäcka, om man frågar de mer välorienterade i dalatrakterna.....) det blev en fin eftermiddag, jag fyllde korgen och mamma brände stålar. ungdomens sötma, smack! sen svooooschade vi till hedemora, jag jobbade taktiskt och failade lite, men befann mig där lisa hänger nu för tiden vid halv 11, för hon lockade med tacosmys! :> vi åt vår tacos, utforskade den ljuva facebookvärlden, såg på dålig film och jag bekantade mig ytligt med mr. pojkvän i huset och rullade sedan hem genom frost och minusgrader på gator och torg.
KAN STOLT RAPPORTERA SOM FÖRSTA HEDEMORABO ATT DET SNÖADE IDAG.

nu började jag pyssla med mitt rum såhär mitt i natten, jag och den simpla gladmusiken.
-> IT'S REALLY SERIOUS!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0